Lionsfakkelen til Jan Olav Hagen

Publisert av Svein Andrésen den 14.04.24.

Jan Olav Hagen, Lions Club Ullensaker (til høyre på bildet),  fikk Lionsfakkelen under festmidagen på Distriktsmøtet lørdag 13. april.

Jan Olav har gjennom mange år vært sentral og svært aktiv på mange nivåer og i mange roller i Lions. Derfor var det velfortjent at han ble hedret med Lionsfakkelen under festmidagen. Distriktsguvernør Gunnar Aasvangen overrakte det synlige bevis til stor applaus fra festdeltakerne.

Lionsfakkelen er en norsk anerkjennelse til et medlem som har gjort en ekstraordinær innsats for Lions. Hedersprisen er også et bidrag til Lions Norges nasjonale hjelpefond.

Utmerkelsen er inspirert av tidligere internasjonal president William Wunder som hadde «the Leadership Torch» som sitt symbol.