Slik finner du huskelista

Publisert av Svein Andrésen den 25.03.21. Oppdatert 04.10.23.

Nederst i artikkelen finner du oversikten "Huskelista" som PDF.

"Huskelista" er kallenavnet på en oversikt over formål og beløp som Riksmøtet har vedtatt for klubbene i Lions Norge.

Det er en oversikt over felles formål som ble vedtatt av riksmøtet i mai 2021. Vedtaket er gjeldende for tre år. Du finner også informasjon om hvor du finner  klubbens KID-nummer i Styreweb.

Huskelista på Lions Norges intranett i Gnist

Informasjon rettet mot medlemmer samles i medlemsappen Gnist, og huskelista er informasjon rettet mot medlemmer. Huskelista og informasjon om de ulike prosjektene/formålene finner du i Gnist-Intranett-Lions Norge-Aktiviteter-Innsamling klubber - huskelista.

Logg inn på Gnist via Logg inn-knappen på hjemmesiden www.lions.no https://www.lions.no/eller gå direkte til gnist.styreweb.no. Første gang du logger inn må du opprette bruker.

Finn huskelista med klubbens KID i Styreweb

Hele huskelista med klubbens KID-nummer er nå integrert i Styreweb. Alle tillitsvalgte som har tilgang til klubbens Styreweb, herunder kasserere, kan følge følgende rutinebeskrivelse:

• På Lions Norges hjemmeside, www.lions.no, klikk menypunkt  "Logg inn." Velg Styreweb i nedtrekksmenyen.
  • Velg menypunkt «Sentralorganisasjon → Innsamling»
  • Trykk på forstørrelsesglasset til venstre for det prosjektet du ønsker å betale til. Her vil du finne KID-nummer og prosjektets bankkonto.
  • Logg deg inn i nettbanken. Velg alternativet «Betale til flere» (eller liknende) dersom du ønsker å registrere flere. Legg inn prosjektets kontonummer og benytt KID-nummeret (likt for alle prosjekter).
  • Vent med å bekrefte i banken til du har registrert alle betalingene. Innrett arbeidet ditt slik at du veksler mellom prosjektet og banken slik at du unngår å logge deg på mellom hver betaling.

Få hjelp

Har du behov for hjelp med regnskapsdelen i Styreweb, send en e-post til regnskap@lions.no

(Artikkelen er hentet fra Lions Norge sin nettside)

Huskeliste 2023-2024.pdf